Dynamisch Jaarverslag Ondernemersfonds Utrecht 2021

Ondernemer
1 juni 2022

Ondernemersfonds Utrecht (OfU) kijkt terug op een zeer geslaagd 2021, met wel 519 (gerealiseerde) aanvragen! Het beschikbare budget vanuit OZB-niet wonen voor 2021 voor alle Utrechtse trekkingsgebieden tesamen was in 2021 € 7.8 miljoen groot! Het werkelijke toegekend bedrag is €8.729.055,- voor deze 519 aanvragen. Onze lokale trots, Tafelen in Welgelegen, was een van deze aanvragen, die uitgelicht is -als een van de favoriete projecten van de fondsmanager Kyra - in het dynamisch jaarverslag.

Schermafbeelding 2022 06 01 om 10.27. 111875526905

OfU geeft aan dat 2021 een jaar was waarin ambitie en samenwerking in veel gebieden een zeer belangrijke rol speelden. Dat is mooi terug te zien in de projecten. Utrecht groeit en is volop in ontwikkeling. Ondernemers spelen daar samen op in en zorgen ervoor dat zij onderdeel worden van die ontwikkeling. Eigen plannen zijn gemaakt en vaak is verbinding gezocht met andere ondernemers. Zo ook in Welgelegen/ Den Hommel.

Benieuwd naar de toffe gerealiseerde projecten van OfU, ook in andere trekkingsgebieden? Lees hier het dynamisch jaarverslag voor inspirerende ideeen, andere cijfers en weetjes!  Wellicht heb jij een nieuw tof idee voor Welgelegen/ Den Hommel? Stuur ons een mail met jouw idee naar info@welgelegen-utrecht.nl!

Schermafbeelding 2022 06 01 om 10.09. 111875526657